Placuszki z odżywką białkową bez cukru i mąki | rzeklam.pl blog kosmetyczny | blog urodowy

Placuszki z odżywką białkową bez cukru i mąki

Placuszki z odżywką białkową bez cukru i mąki

Bardzo lubię ostatnie minuty treningu. Bo po raz kolejny dotrwałam do końca, co oznacza, że dotrzymuję swoich postanowień, zrobiłam kolejny krok do zdrowia. Bardzo lubię też to, co następuje po ćwiczeniach weekendowych (jak już się umyję 😛 ). Placuszki bananowe z odżywką białkową.

Placuszki z odżywką białkową i bananem to przepis na porządny kop energetyczny, uzupełnienie białka i załagodzenie pypcia na słodkie. Nie wyobrażam sobie lepszego posiłku potreningowego! No chyba że nie mam czasu na zrobienie placuszków i pod ręką mam batoniki proteinowe. 🙂

Muszę przyznać, że eksperymentuję z proporcjami i składnikami placuszków. Poniżej przedstawiam Wam najbardziej aktualny i sprawdzony.

Placuszki z odżywką białkową i bananem (bez mąki i cukru)

przepis na około 6 placuszków

Składniki

Potrzebujesz: blendera i naczynia, w którym wylądują wszystkie składniki

Smażę na: oleju kokosowym

Przepis

Obierz banana i pokrój (może być niedbale) na mniejsze kawałki. Wrzuć banana do naczynia, w którym będziesz wszystko miksować. Dodaj odżywkę białkową, płatki górskie, łyżkę jogurtu naturalnego i wbij jajko (białko i żółto). Miksuj wszystko do uzyskania “papki”. Nie nazwę tego jednolitą masą, bo płatki górskie będą nadal płatkami. Po jakiejś minucie powinnaś uzyskać dość gęste “ciasto”.

Pora na smażenie placuszków. Na rozgrzaną patelnię nakładaj ciasto (u mnie jeden placuszek = 1,5 łyżki masy). Smaż około 1 minutę na każdej stronie. Po tym czasie z łatwością będzie można je przerzucić na drugą stronę.

Przełóż placuszki na talerz i dodaj ulubione owoce.

Placuszki gotowe!

Czas przygotowania: 10 minut


Jeśli nie lubisz otrębów czy płatków górskich, spokojnie możesz zrobić placuszki bez tych składników. Dodaj wtedy więcej jogurtu naturalnego i wzbogać przepis na przykład o orzechy (oczywiście rozdrobnione).

Skomentuj przez Facebooka!


Related Posts

Domowe batoniki proteinowe

Domowe batoniki proteinowe

Jeśli regularnie ćwiczysz i interesujesz się zdrowym odżywianiem pewnie wiesz, że po ćwiczeniach powinnaś sięgnąć po porcję białka. Zapewne nie jest też dla ciebie tajemnicą, ile kosztują gotowe, dobrej jakości batoniki proteinowe. Można zbankrutować! No chyba że zrobisz je sama 🙂 Skomentuj przez Facebooka!

Co jeść po treningu?

Co jeść po treningu?

Po porządnym wycisku mam wilczy apetyt. Jeszcze rok temu po treningu rzuciłabym się na jakiegoś batonika z automatu lub słodki napój. Na szczęście w porę zmądrzałam. A skoro już posiadłam wiedzę tajemną, postaram się wam uchylić rąbka tajemnicy. 🙂 Skomentuj przez Facebooka!



1 thought on “Placuszki z odżywką białkową bez cukru i mąki”

  • Bardzo fajny przepis. Dzięki i na pewno skorzystam. Mam problem z przybraniem na wadze, więc podczas budowania masy jestem zmuszony przemycać w swojej diecie właśnie odżywki białkowe. Nie należy to do najprzyjemniejszych specyfików, które można zajadać, jednak w formie dodatku do fajnego przepisu jakoś da się ukryć jego smak 😉 Często robię właśnie jakieś placki, omlety czy szejki. Bez tego raczej bym go nie przełknął.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.