Trening interwałowy z Ewą Chodakowską

Jakiś czas temu odstawiłam ćwiczenia z Ewą: były dla mnie zbyt mało dynamiczne – wolę taneczne ruchy, no co zrobić 🙂

Dzisiaj jednak stwierdziłam, że mam ochotę na trening interwałowy, czyli taki, w którym w krótkim czasie wykonujemy ćwiczenia o zmiennej intensywności.  W ten sposób ciało zostaje zmuszone do większego wysiłku niż przy długich ćwiczeniach o stałej lub małej intensywności. Koniec końców – 30 minut interwałów sponiewiera nas bardziej niż godzinny trucht.

Szukałam klasycznej przeplatanki szybkie ćwiczenie – wolne ćwiczenie, tak na 30-40 minut na youtube i w oko wpadł mi całkiem nowy zestaw Ewy nagrany dla Detocell Academy.

Trening składa się z 5 rund, w każdej z nich mamy minutowe ćwiczenie o dużej intensywności, potem dwa o zdecydowanie mniejszej. Przy niektórych można naprawdę przyjemnie odpocząć 🙂

Licznik w prawym górnym rogu nie tylko pomaga kontrolować czas, ale i motywuje. Dużo łatwiej wykonać ostatnie przysiady, kiedy widzisz, że tak niewiele zostało do końca.

Uwaga!  Nie próbuj ćwiczyć bez sportowych butów! Trening może być nieodpowiedni dla osób, które mają problem z kolanami i stopami. Uważajcie zwłaszcza w rundzie 4 i 5!

Do ostatniej rundy i rozciągania potrzebna będzie mata.

Skomentuj przez Facebooka!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.