Trening w domu z Anią Lewandowską

Trening w domu z Anią Lewandowską

Wiedziałam, że prędzej czy później Ania Lewandowska nakręci taki zestaw treningowy. I choć nie jest to pierwszy trening, który dostajemy od Lewandowskiej, to bardzo cieszę się, że po raz kolejny zrobiła to nieco inaczej niż Ewa Chodakowska, do której lubi się ją porównywać.

To co robi Anna Lewandowska na swoim blogu i w mediach ma jednak inny wydźwięk i otoczkę niż działania Ewy Chodakowskiej. Cel ten sam, wykonanie inne. Podobnie jest z zestawem treningów, który niedawno pojawił się w sieci.

anna_lewandowska_trening_core
Minimalistyczna estetyka zestawu treningowego przypadła mi do gustu 🙂

Przede wszystkim dlatego, że nie mamy do czynienia z treningiem, w którym instruktor skacze razem z nami i szybciutko przechodzi z jednego ruchu do drugiego. Ania najpierw opisuje ruch, a potem zostawia nas w spokoju ze stoperem w lewym górnym rogu ekranu i bez gadania wykonuje z nami dany ruch. Także jeśli komuś przeszkadzają radosne okrzyki “dasz radę” i tym podobne słodkości, powinien spróbować któregoś (a najlepiej wszystkich) z najnowszych treningów Lewandowskiej.

Treningi nie należą do najprostszych. Są dynamiczne, jednak dla osoby początkującej mogą być nieco za trudne. Wszystkie zestawy zamykają się w mniej-więcej 15 minutach (2-3 minuty z 18 minutowych filmików są poświęcone na opisy kolejnych ruchów). Oczywiście nie zapomnij o stroju, a zwłaszcza butach sportowych!

>>Trening pierwszy: Core Crunch<<

Wzmacnia środkową część ciała (core – z ang. rdzeń), która jest odpowiedzialna za stabilizację ciała, w tym kręgosłupa. To podstawa. Będzie potrzebować maty i piłki lekarskiej o wadze minimum 2 kilogramów.

>>Trening drugi: Get focused – Ab burner<<

To trening nastawiony na zwiększenie szybkości spalania tkanki tłuszczowej. Podobnie jak Core Crunch opiera się na pracy nad mięśniami pośladków, brzucha i pleców. Do tego zestawu potrzebujesz maty i piłki lekarskiej o wadze minimum 4 kilogramów. 

>>Trening trzeci: Butt Buster<<

Trzeci zestaw to praca nad dolną partią ciała, czyli nad pośladkami i nogami. Ponownie będziesz potrzebować maty i minimum 4 kilogramowej piłki lekarskiej.

>>Zestawy treningowe znajdziesz również na stronie Ani Lewandowskiej<<

Skomentuj przez Facebooka!


Podobne posty



4 komentarze na temat “Trening w domu z Anią Lewandowską”

  • Lubię treningi, do których potrzebna jest jedynie mata i chęci 🙂 Jakoś nie mam przekonania do Lewandowskiej. Mam swoje ulubione treningi, niektóre są nawet Chodakowskiej. Nie potrzeba do nich niczego. 🙂

    • To fakt, mnie dobiła ta piłka lekarska, jednak jeśli ktoś ją ma, to te treningi będą fajnym urozmaiceniem. Jakie są twoje ulubione zestawy ćwiczeń “dywanowych”? 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.