Trening w domu z Mel B

To zdecydowanie moja ulubiona fitnesska. Imponuje mi tym, że jako mama trójki dzieci i niemal czterdziestoletnia kobieta wygląda rewelacyjnie. Z uśmiechem daje też w kość osobom z nią trenującym.

Lubię jej ćwiczenia ze względu na ich dynamikę. Mel B jest bardzo energicznym instruktorem i to udziela się podczas ćwiczeń. Już w ich trakcie mam uśmiech na twarzy.

Każdy trening rozpoczynajcie rozgrzewką. Co powiecie na rozgrzanie się przy cardio?

  • wersja pierwsza: 15 minut, bez sprzętu

  • wersja druga: 20 minut, potrzebny sprzęt: mata, dwie butelki wody lub ciężarki 1-2 kilogramowe

Ćwiczenia na pośladki. Jeden z ulubionych domowych treningów. Szybki, intensywny i faktycznie “pompujący pośladki”.

Ćwiczenia na klatkę piersiową i plecy. Nie zapominajcie o nich!

Pora na nogi. Tutaj macie zestaw, który zapewni wam niezapomniane przeżycia przy schodzeniu i wchodzeniu po schodach następnego dnia:

Abs z Mel B, czyli rzeźbienie mięśni brzucha. Przed ćwiczeniem brzucha nie zapomnij o rozgrzaniu szyi!

Na koniec nie zapomnijcie o rozciąganiu:

Skomentuj przez Facebooka!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.