22 maja wybrałam się do Krakowa, na piątą, a dla mnie drugą edycję, Akademię Bielenda Professional. Podczas 6 wykładów i warsztatów miałam okazję poszerzyć swoją wiedzę w ramach dwóch panelów: biznesowego i kosmetologicznego.
Prelekcje 5 edycji Akademii Bielendy Professional w ramach panelu kosmetologicznego poruszały zagadnienia mikronakłuwania skóry, związku mikrobioty z trądzikiem, terapii łączonych i trendu makijażowego clean makeup. Panel biznesowy skupił się wokół budowaniu silnej marki: zarówno w mediach społecznościowych, jak i offline, w codziennej pracy salony kosmetologicznego.
Izabela Makosz, Skuteczne wideo w mediach społecznościowych – strategia tworzenia wideo w branży beauty i pozyskiwania nowych obserwujących. Twórz angażujące reelsy!
Część merytoryczna Akademii rozpoczęła się warsztatem o skutecznych wideo w mediach społecznościowych. Izabela Makosz, założycielka Time for Wax, a obecnie ekspertka i trenerka biznesu działająca jako @timeforbusinesstv porwała publikę swoją pozytywną energią. I oczywiści pokazała, że prowadzenie social mediów może być niezwykle satysfakcjonującą pracą, przy okazji wplatając solidną dawkę wiedzy na temat tworzenia skutecznych i angażujących reelsów na instagramie.
dr n. med. Izabela Zaleska, Mikronakłuwanie skóry w terapiach anti – aging, biostymulujących i depigmentacyjnych
Wykładów dr Izabeli Załęskiej zawsze słucham z ogromnym zaciekawieniem. Wiem, czego się spodziewać: merytoryki i zero ściemy. Doktor tym razem pokazała, jak skuteczne jest mikronakłuwanie skóry w terapiach przeciwzmarszczkowych, przeciwprzebarwieniowych i biostymulujących. Zwróciła uwagę na odpowiedni dobór sprzętu, bo poza odpowiednią techniką, to drugi czynniki przyczyniający się do sukcesu lub jego braku (a wręcz negatywnych efektach).
Magdalena Waszczyszyn i Joanna Bieniek, Pokaz zabiegu terapii łączonych Bielenda Professional
Następnie Joanna Bieniek, właścicielka gabinetu kosmetycznego BellArt i Gabinet Partnerski Bielenda Professional z pomocą Magdaleny Waszczyszyn, Głównego Szkoleniowca marki, przeprowadziła demonstracyjny zabieg mezoterapii mikroigłowej z wykorzystaniem produktów z asortymentu gabinetowego Bielenda Professional. Użyte podczas zabiegu produkty można było spokojnie przetestować podczas konferencji.
dr Scura, Alicja Śliwowska, Mikrobiota skóry i jelit a trądzik – nowe możliwości terapeutyczne
Po przerwie czekał na mnie temat, który uwielbiam i wiedzę chłonę kilogramami. A do tego przybliżała go ekspertka, kosmetolog i chemik w jednym, którą wreszcie mogłam poznać osobiście (uwielbiam jej szkolenia i ebooki uwielbiam). Czekała na nas prawdziwa bomba merytoryczna o mikrobiocie skóry i jelit, z dawką badań, a nie osobistych przemyśleń i wskazówek, co robić, aby zauważyć i docenić wpływ żyjących w nas bakterii na stan skóry. Temat jest ekstremalnie na czasie i cieszy mnie, że jego wagę dostrzegli organizatorzy Akademii.
Beauty Boss Aleksandra Mazalon i Ewelina Gładki, Jak budować silną markę na tak konkurencyjnym rynku?
Czy macie tak, że słysząc o budowaniu marki lub zwiększaniu sprzedaży w gabinecie, przewracacie oczami? Bo znów usłyszycie o technikach, które guzik dają lub są niemożliwe do wdrożenia przy posiadanych zasobach czasu i energii? Jeśli tak, że spieszę z informacją, że budowanie marki w wydaniu duetu odpowiedzialnego za aplikację Beauty Check i klinikę Z Potrzeby Piękna wygląda zupełni inaczej. Panie podzieliły się praktycznym podejściem do klienta, które sprawia, że powstaje silna i wyróżniająca się na tle konkurencji marka. Od indywidualnego podejścia do klienta (m.in. szczegółowe notatki na temat upodobań i poprzednich wizyt, kawę na wynos, beauty plany) przez pełen profesjonalizm zabiegowy (dbanie chociażby o to, aby zabieg u kosmetologa X nie różnił się od tego samego u kosmetologa Y) po ciągłe doskonalenie personelu, szkolenia i audyty wewnętrzne i zewnętrzne (wysyłanie pracowników na wizyty do innych salonów).
Affect. Anna Bier, Pielęgnacja i makijaż w trendzie Clean Beauty
Akademię zakończył pokaz makijażu codziennego wykonanego w duchu clean. Minimalistyczny makijaż został wykonany kosmetykami marki Affect i poprzedzony nawilżającą pielęgnacją z asortymentu Bielendy Professional. Makijażystka Anna Bier zawsze wzbogaca pokazy praktycznymi wskazówkami makijażowymi. Co sprawia, że podglądanie jej pracy daje ogromną satysfakcję i solidną dawkę wiedzy.
W przerwie między prelekcjami…
Bielenda Professional zadbała, aby podczas przerw kawowych był czas nie tylko na budowanie relacji biznesowych, networking ale też zapoznanie się z ofertą handlową marki, przetestowanie produktów kosmetycznych, aplikacji Beauty Check i foteli zabiegowych. A jeśli ktoś miał ochotę, mógł uwiecznić dobrą zabawę filmem z kamery 365 stopni.
To była moja druga Akademia Bielendy Professional i przyznam, że było jeszcze lepiej, ciekawiej i merytoryczniej! Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na kolejną edycję!
Wpis powstał we współpracy z Bielenda Professional